vrijdag 26 juni 2009

IFR check gehaald!!

Ik zal maar gelijk to the point komen; de D29 check is binnen! Wat een geweldig gevoel! Deze check was ik toch geruime tijd best bang voor maar, afgezien van een paar foutjes, heb ik mijn check in 1x gehaald! Een hele last valt dan opeens van mijn schouders af...

Het vliegen gaat echter gewoon door, de eindstreep is in zich. Nu moeten er nog slechts 5 CPL beurtjes gevlogen worden, allemaal VFR. Het wordt weer een feest om lekker naar buiten te kijken, op zoek te gaan naar boompjes en struikjes die ons op onze weg helpen. En nog een ander klein feestje; alles is weer single pilot! Dat betekent dat het soms wel een beetje druk kan worden, maar ik vind single-pilot wel erg leuk.

Morgen alweer twee beurtjes, wat gaat het hard allemaal. Mijn ticket is ondertussen ook al verzet; volgende week zaterdag kunnen jullie mij op Schiphol verwachten om 06:25. Nog steeds blijft dit alles onder voorbehoud natuurlijk, maar zoals het er nu uitziet gaat dat wel lukken.

Tot volgende week!

3 opmerkingen:

  1. Alweer 2 CPL beurtjes gehad, nog maar 3 te gaan..
    Het gaat snel lieverd.. Over een paar nachtjes (6,5 om precies te zijn) ben je weer lekker dichtbij.. Heerlijk..

    Hou van jou xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoon,
    Na een reis waar geen eind aan leek te komen zijn wij in Nans gearriveerd. Ik stel voor dat jij ons voortaan heen en weer vliegt, want zeker voor die 3 dagen dat wij maar kunnen blijven is het eigenlijk geen doen. Knul, gefeliciteerd met het behalen van deze belangrijke check en....tot heel gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ernst,
    Keurig gedaan. Geniet nog van je laatste vluchten. Straks in Nederland zul je misschien je vrijheid nog wel missen.

    Cheers,
    Pa

    BeantwoordenVerwijderen