vrijdag 6 februari 2009

Livin' The American Dream

En om dat te doen, moeten we natuurlijk wel een fatsoenlijke auto hebben. Die hebben we ondertussen gevonden! We zijn trouwens Erik-Jan (mijn crewmate) en ik.

Zie hier onze 1995 5.0L V8 Ford Mustang GT Convertible. Dit is absoluut een autotje om lekker mee rond te cruisen in de heerlijke zon van Arizona. Hij heeft lang stil gestaan en is altijd van een oud omatje geweest, dus we moeten er voorlopig nog even voorzichtig doen. Maar het geluid is bij 2.000 toeren al fantastisch, dus dat geduld hebben we wel. Zie ook mijn fotoalbum voor meer foto's.




Vandaag hebben we eerst weer wat grondschool gehad. Geleerd over bochtjes maken, straight & level vliegen en klimmen en dalen. Daarna zijn we naar 'Doctor Pizza' geweest, een lokale dokter die ons medisch mag keuren. Het grappige is dat de beste man ook dietist is en ons wel 's middags pizza geeft als lunch. Blijkbaar is hij druk op zoek naar werk vanwege de crisis enzo... De rest van de dag hebben we moeten besteden om onze auto te regelen.



Morgen nog een dagje grondschool en voor dit weekend zijn we al druk planningen aan het maken. Voorlopig zitten we er aan te denken om te gaan jetskieen, maar dan moeten we eerst maar even kijken hoe het weer is...



Tot hoors!

4 opmerkingen:

  1. Zoon,
    Ik zou die auto maar mee terugnemen naar Nederland! De foto's suggeren dat je al de lucht in bent geweest, maar dat is geloof ik toch nog niet het geval.
    Pers je wel elke dag een sinaasappeltje uit!
    Lytc mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ernst,
    Hebben wij en je school en Obama geprobeerd je milieubewust te maken, koop je een een vijfliter V8 Mustang. Wat rijdt dat nou? 1:1?
    (hoe het rijdt wil ik nog wel graag weten, ik kom binnenkort over)
    Pa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee mam, dat klopt, ik ben nog niet de lucht in geweest. De foto's waar je het over hebt in de map grondschool heb ik gemaakt voor een klasgenoot die toen zijn eerste solo aan het maken was. Alle foto's die ik heb zet ik gewoon op internet.
    Pap: Leuk als je langskomt! Laat maar weten waar en wanneer, dan halen we je even op. Het rijdt volgens de vorige eigenaar ongeveer 1:14 in gewone l/km.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ernst!
    Jou auto is cht zoveel vetter dan die van marvin, ik kreeg van marielle door dat ik even na jullie auto moest kijken.. so pretty! gaat ie mee terug na NL?

    Succes en waarschijnlijk tot over 16 dagen..
    Groetjes Ismay (vriendin marvin)

    BeantwoordenVerwijderen