woensdag 28 januari 2009

Ik ga op vakantie en ik neem mee...

Een zwembroek. Een strandhanddoek. Een zonnebril is altijd handig en oh, vergeet de zonnebrandcreme niet! Natuurlijk moet de strandbal mee en het badminton spel is ook een absolute must...

Nee, helaas. Zo'n feest zal het niet worden. Ik ben druk bezig met me bedenken wat er allemaal mee moet in mijn twee koffers van maximaal 44kg (samen...), maar als ik de verhalen hoor uit de VS, dan zal het hard werken worden. Keihard werken... Vroeg opstaan, veel leren, hard op je bek gaan met het vliegen en vervolgens nog meer leren. Maar, de beloningen zijn er dan ook naar: vliegen, vanaf een paar honderd/duizend meter naar beneden kunnen kijken, genietend van alle kleine autotjes (die toch echt best wel groot zijn in de VS), kleine gebouwen (die vaak nog veel groter zijn) en kleine mensen (lang leve de overtreffende trap...).

De nachtjes slapen zijn ondertussen op één hand te tellen, terwijl de spanning stijgt. Het volgende bericht zal vanuit de VS zijn. Voorlopig nog maar even genieten van de boterhammen met hagelslag en verse groenten. Die twee konden nog wel eens moeilijk te vinden zijn in de VS.

Tot horens van uit de VS!

P.S. FYI: we vliegen maandag 2 februari om 10:20, mocht dat iemand nog interesseren.

3 opmerkingen:

  1. Ja zoon, de nachtjes zijn inderdaad op 1 hand te tellen voor je kunt beginnen aan je grote droom: het echte vliegwerk! Ik hoop veel weblogs van je te lezen en aangezien je een echte zoon van je moeder bent moet dat lukken. Lytc mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel vet muurscheetje, ik heb er zin in!!!
    ik zie je freitag!
    X, patrick

    BeantwoordenVerwijderen